Güncelleme Tarihi:
Türkiye’de hızlı büyüyen ev tekstili ve ev yaşam kategorisine markalar yatırım yapmaya devam ediyor. 3 yıl önce mobilya markası olarak yola çıkan Vivense, dev bir büyüme gerçekleştirdi ve 3 bin yeni ürünle ev tekstili ve yaşam sektörüne giriş yaptı. Marka,
ürünlerinin tümünü Türkiye’de ürettiriyor…
Türkiye’de 30 bin eve birbirinden çeşitli kullanışlı ürünleriyle giren ‘Vivense’ yatırım atağı gerçek-leştirdi. Marka iddialı bir koleksiyonla ev tekstili ve yaşam kategorisine girdi.
Vivense’nin, hem online sitesinde hem de showroomlarında satışa sunulan ‘living’ koleksi-yonu 6 Ocak cuma günü tek günlük bir kampanyayla tüketicilerle tanışıyor. Sadece 6 Ocak cuma günü gerçekleşecek olan kampanyada 100 TL ve üzeri alışverişlerde yüzde 10 indirim ve ücretsiz kargo imkanı sunulacak.
Vivense’nin Kurucusu Kemal Erol, “Ev tekstiliyle birlikte koleksiyonumuzu çok geliştirdik. Mutfak ve banyo ürünleri, softa ve ev dekorasyon ürünlerimiz de tamamlandı. 2017 yılında Türkiye’nin ve sektörün dinamiklerine güveniyoruz. Yerli üreticiyle yolumuza devam edece-ğiz, yeni yatırımlar yapacağız. Bugüne kadar 8 milyon dolarlık yatırım aldık, hem Türkiye’den hem de ‘Earlybird’ gibi yabancı fonlardan. Hedefimiz ev yaşam kategorisinde ilk 3 marka arasına girmek ve yurtdışında mağazalar açmak. Berlin ilk hedefimiz” dedi.