Güncelleme Tarihi:
Yaratıcı fikri ve stratejisi BLAB’a ait olan eğlenceli reklam kampanyasının film ve fotoğraf çekimleri 2 günde gerçekleştirildi. Kampanyada ev, ofis, plaj, havuz, düğün salonu gibi birçok farklı mekan kullanıldı. Havuz partisi, plajda spa, sünnet düğünü, halay gibi eğlenceli konseptler ile reklam kuşaklarında ayrışılırken, markaya canlılık ve dinamizm katılması hedeflendi.
Sektörde fark yaratmaya hazırlanan tatil.com’un bu eğlenceli kampanyayla gerçekleştirmek istediği bir başka hedefi de; erken rezervasyon yaptırmayanların tatil planlarının nasıl suya düştüğünü eğlenceli bir dille resmederken, büyük bir prodüksiyon, sektör için yepyeni ve canlı bir anlatımla alışılagelmiş tatil reklamlarının sıradanlığını bozmaktı.