Güncelleme Tarihi:
Brit Rhythm For Men, EDT Intense: Burberry Brit Rhythm’in yoğunlaştırılmış Intense versiyonu, deri akordları ve maskülen notaları ile kışkırtıcı bir kokudur. Baharatlı üst notaları kimyon ve biber ile zenginlik kazanırken, amber, paçuli ve kehribar orta notalarında hayat buluyor. Alt notalarında ise cashmeran, guiac ağacı ve Tonka fasulyesi bulunuyor.
Brit Rhythm For Women, Floral EDT: Yeni Brit Rhythm Floral, pudramsı çiçek notaları ve rock’n roll’u bir araya getirerek güçlü bir feminenlik yaratıyor. Üst notalarında Sicilya limonu ve portakal ile beklenmedik meyveli bir iz bırakan, Brit Rhythm Floral, orta notalarında, yasemin, nilüfer çiçeği ve leylak barındırıyor. Alt notalarında ise amber ve musk bulunuyor.
50 ml ve 90 ml EDT seçeneklerinin bulunduğu Yeni Brit Rhythm, klasik dikdörtgen biçimindeki Brit Rhythm şişesiyle sunuluyor. Cam şişeler, kabartma ve yumuşak dokulu iki zıt yüzey ile beklenmedik kokular kombinasyonunu yansıtıyor.
Brit Rhythm koleksiyonu canlı müziğin enerjisinden ilham alıyor. Bu sebeple Burberry’nin tüm etkinliklerinin, showlarının, soundtracklerinin kalbine oturan müzik, markanın tüm platformalarında Burberry Acoustic ile hayat buluyor.
Londra’da çekimleri yapılan kampanya, Burberry Kreatif Direktörü ve CEO’su Christopher Bailey’nin kreatif direktörlüğünde hazırlandı. Suki Waterhouse ve George Barnett’in Burberry Brit deri ceket giydiği çekimler, canlı müzik performansından sonra ortaya çıkan enerji ve yoğun adrenalinden ilham alıyor. Tutkulu ve samimi bir atmosferde gerçekleştirilen çekimlerde Waterhouse ve Barnett ikinci kez birlikte kamera karşısına geçti.