Hayatları iyileştirmeye destek misyonu ile büyüyor

Güncelleme Tarihi:

Hayatları iyileştirmeye destek misyonu ile büyüyor
Oluşturulma Tarihi: Ekim 11, 2024 09:36

Ciro büyümesi bakımından faaliyet gösterilen 48 ülke arasında birinci durumdaki Amare Türkiye, yıl sonunda yüzde 50 büyüme hedefliyor. Gıda takviyesi sektörünün önemli oyuncularından Amare’nin Global Yönetim Kurulu ve Stratejiden Sorumlu Başkanı David Chung ile ‘Yeniden Doğuş’ stratejilerini ve şirketin hedeflerini konuştuk.

1. Sizden Amare Global hakkında bilgi alabilir miyiz? Ayrıca sizin Amare’deki misyonunuzdan da bahseder misiniz?

Amare olarak bugün 48 ülkede bulunan operasyonumuzla, doğal bazlı içeriklerin yüksek teknoloji ile harmanladığı fiziksel ve zihinsel bütünlük alanında gıda takviyeleri geliştiriyor ve üretiyoruz. E-ticaretin; marka elçiliği ile harmanlandığı, “Yeni Nesil Ticaret” adını verdiğimiz iş modelimiz ile milyonlarca kişiye online iş fırsatı sunuyoruz. Ürünlerimiz, fiziksel bütünlüğü destekleyen vitamin, mineral, omega 3, protein ve kolajen takviyelerinin yanı sıra, zihinsel bütünlük için doğal enerji ve günlük yaşamda ihtiyacımız olan gerekli motivasyonumuzun artışını destekleyen ürünleri de içeriyor. Bu ürünler, profesyonel bilim kurulumuz tarafından geliştiriliyor ve "Hayatları İyileştirmeye Destek" misyonumuz doğrultusunda üretiliyor.

Aynı zamanda dünyada milyonlarca insana online iş fırsatı sunarak, ekonomik alanda da sürdürülebilirlik yolunda hızla ilerliyoruz. Amare Global’in sahibi, aynı zamanda Yönetim Kurulu ve Stratejiden Sorumlu Başkanı olarak görev yapıyorum. Buradaki en büyük misyonum, zihinsel ve fiziksel bütünlük hareketini küresel ölçekte büyütmek. Ayrıca, inovasyon, ürün geliştirme, tedarik zinciri, üretim, bilgi teknolojisi, birinci sınıf marka oluşturma ve genel operasyonel mükemmeliyet konularında uzmanlık getirmek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.

2. Şirketin küresel misyon ve vizyonu nedir?

Amare’nin vizyonu, büyük hamleler ve cesur adımlar gerektiriyor. Biz de bu güçlü adımlarla ilerliyoruz. Zihinsel ve fiziksel bütünlüğü destekleme hedefimiz, iyi bir yaşam için tasarlanmış ürünlerimizle birleşerek, kapsamlı bir ürün portföyü sunuyor. Vizyonumuzu, milyonlarca hayata dokunarak daha iyi bir dünya ve yaşam kalitesi sunmak olarak tanımlayabiliriz. Fiziksel fayda ve zihinsel bütünlük ürünlerimizle, dünya genelindeki bireylerin zihinsel ve fiziksel iyilik hallerine katkıda bulunmaya her zamankinden daha fazla hazırız. Birlikte daha güçlüyüz, dünyayı etkileyeceğiz ve sayısız hayatı değiştireceğiz. Büyüklüğün ve parlak geleceğimizin, bu birlikteliğin içinde yattığına inanıyoruz.

3. Amare Türkiye’nin büyüme yolculuğu nasıldı, 2024 yılı büyüme hedefleriniz nasıl?

Türkiye; Amare’nin faaliyet gösterdiği 48 ülke arasında ABD'den sonra en önemli pazar konumunda. Türkiye bugün ciro büyümesinde 48 ülke arasında birinci, ciro büyüklüğü bakımından ise son üç yılın toplamında ABD’den sonra ikinci ülke. 2023 yılında hızlı büyüme ivmesi yakalayan Amare Türkiye dolar bazında yüzde 46 büyüdü. 2024 yılının ilk yarısında ise müşteri sayısını yüzde 52 arttırdı. Aralarında pek çok sağlık profesyoneli, iş insanı ve girişimcinin de bulunduğu marka ortağı sayısını ise yüzde 15 büyüttü.

Hızla büyüyen ve globale de örnek çalışmalar yürüten Türkiye operasyonunda 2024 yıl sonunda hem müşteri hem de cirosal olarak yüzde 50 büyümeyi hedefliyoruz. Marka ortağı tarafında ise büyüme hedefimiz yüzde 25. Bu rakamlara baktığımızda Türkiye’nin yakaladığı başarı ivmesi bizleri oldukça mutlu ediyor.

Türkiye, Amare’nin faaliyet gösterdiği ülkeler arasında pek çok IT uygulaması kullanarak fark yaratıyor. Bu da operasyonel verimliliği beraberinde getirdiği için Türkiye’yi en verimli ülke konumuna taşıyor.

4. Amare Global’in önümüzdeki 5 yıllık stratejisi nedir? Özellikle Türkiye için bir gündeminiz var mı?

Yeni yapılacak yatırımlar, dijitalleşme alanındaki çalışmalar ve operasyonel iyileştirmeler sayesinde, her geçen gün büyüyerek yolumuza devam ediyoruz. Dünyada doğrudan satış sektörünün 2024 sonuçlarına göre, 1000’den fazla doğrudan satış firması arasında son 4 yıllık büyümede süreklilik gösteren şirketler arasında 22. sırada yer alıyoruz. Amare markamız ile önümüzdeki 5 yılda da katlanarak büyüyeceğimizi ve 3 haneli büyüme oranlarına ulaşacağımızı öngörüyoruz. “Yeni Nesil Ticaret” adını verdiğimiz iş modelimiz ile milyonlarca hayata ekonomik özgürlük, iyi yaşam, fiziksel ve zihinsel bütünlük desteği sunuyoruz. Özellikle pandemi sonrası, dünya çapında çok önemli hale gelen zihinsel bütünlük sektöründeki uzmanlığımız ile kendimizi fiziksel ve zihinsel bütünlük şirketi olarak konumluyoruz.

5. Global ve Türkiye operasyonu için yeni yatırım planlarınız var mı?

Amare Global olarak, şu anda altyapımızı yeniden inşa ediyor ve satış ile pazarlama performansımızı güçlendirmek için çalışmalar yürütüyoruz. Ayrıca, etkili ve klinik olarak incelenmiş ürünler için yeni bir üretim hattı oluşturmayı hedefliyoruz; bu konudaki çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Türkiye pazarı, Amare Global için önemli bir liderlik rolü üstleniyor ve bu süreçte Türkiye operasyonlarından şirket adına öğreneceğimiz çok şey var. Türkiye’de elde ettiğimiz başarıları, küresel ölçekte de uyarlayacağımızdan hiç şüphemiz yok.

6. Amare’nin iş modeli hakkında bilgi verebilir misiniz? Bunu nasıl geliştireceksiniz?

Amare olarak marka elçiliğini e-ticaret ile harmanladığımız “Yeni Nesil Ticaret” adını verdiğimiz online bir iş modeli sunuyoruz. Amare’nin iş modeli kişisel bağlantılara ve ilişkilere dayanan güçlü bir satış gücünü destekliyor.

Dönüşen ve dijitalleşen dünyada; satış gücümüz ile müşterilerimize ulaşmak, en yeni ve en iyi araçları sağlayarak sektöre öncülük etmek üzere sosyal satışa yatırım yapmaya devam edeceğiz.

7. Ürün stratejiniz nedir? Amare’nin ürün portföyünde bulunan zihinsel bütünlük ve fiziksel fayda ürünlerinizden bahseder misiniz?

Ürün stratejimiz oldukça net; özellikle bağırsak-beyin ekseni ve bağırsak mikrobiyomu üzerinde etkili olan ürünler sunarak, bireyler için hissedilebilir, gerçek ve somut sonuçlar sağlamayı hedefliyoruz. Bağışıklık sistemini, doğal enerji ve motivasyon artışını destekleyen, zinde ve fit bir vücut için gerekli olan ürün gruplarını sunuyoruz ve bu alanda sürekli olarak yenilikler geliştiriyoruz.

Şu an Türkiye’de ise Özel Yaşam, Zihinsel Bütünlük ve Fiziksel Fayda konularına odaklanmış ürünlerimiz mevcut. Kaliteden asla ödün vermiyoruz ve yalnızca tüketiciye değer kattığına inandığımız ürünleri pazara sunuyoruz. İyi bir yaşam için hem zihinsel hem de fiziksel bütünlük son derece önemli.

8. Neden Türkiye'desiniz? Türkiye ziyaretiniz sırasında hangi etkinliklere katılacaksınız?

Türkiye'de bulunma amacım, Amare Global'in gerçek anlamda yeniden doğuşunu deneyimlemek ve bu yeniliği medya aracılılığı ile tüketicilerimize anlatmak. İstanbul çapında gerçekleştirdiğimiz kapsamlı medya programı sayesinde, Amare’nin ürünleriyle Türk halkını tanıştırmak için heyecan verici bir fırsat bulduk. Bu kapsamda, pop-up etkinlikler, örneklemeler, reklamlar ve yüz yüze aktivasyonlar dahil olmak üzere, çeşitli etkinlikler düzenliyoruz. Ekim ayında, İstanbul'un dört bir yanında Amare ürünleri ile tanışma fırsatı bulabilirsiniz.

İlandır

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!