Güncelleme Tarihi:
Deichmann Türkiye, 120 mağazası ve online mağazası ile her yaş grubuna hitap eden
moda seçenekleri sunuyor.
Deichmann Türkiye CEO’su Atilla Özkul: Yatırımlar ve yeni mağaza açılışlarıyla ilgili şunları ifade etti:
“Müşterilerimize en iyi alışveriş deneyimini sunmak için yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz.
Türkiye’nin dört bir yanında açtığımız yeni mağazalarla artık daha fazla noktadayız.
Adıyaman, İstanbul Ataşehir, Mersin Erdemli, Alanya, Erzincan, Lüleburgaz ve Kırklareli’nde açtığımız mağazalarımızda müşterilerimizi ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz.
Yeni lokasyonların eklenmesinin yanı sıra, mağazalarımızı modern tasarımlarla yenileyerek perakende sektöründeki büyümemizi sürdürüyoruz.
Türkiye genelinde hem AVM’lerde hem de cadde konseptlerinde yeni mağazalar açarak daha fazla müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz.”
Deichmann’dan 7’den 70’e Ulaşılabilir Moda:
Deichmann Türkiye CEO'su Atilla Özkul, genç hedef kitlenin kendileri için önemini vurgularken, onların tarzına ve yaşam stiline uygun tasarımlar sunduklarını belirtti. Ayrıca, marka yelpazelerine ekledikleri Kappa ve Bench gibi global markalarla koleksiyonlarını zenginleştirdiklerini ifade etti.
Deichmann Türkiye’nin Marka Yüzü, Milli Voleybolcu Zehra Güneş:
Deichmann Türkiye'nin marka yüzü, milli voleybolcu Zehra Güneş, Sonbahar-Kış kampanyasında 'Her Adımım Olay, Her Adımım Deichmann' mottosuyla yer alıyor. Zehra Güneş’in enerjisi ve başarısı, Deichmann’ın trend ve ulaşılabilir moda anlayışıyla birleşerek geniş kitlelere ilham veriyor.
Deichmann Türkiye, sosyal sorumluluk projelerinde de aktif rol üstleniyor:
Deichmann Türkiye, sosyal sorumluluk projeleriyle de dikkat çekiyor. İstanbul’daki Koruncuk Vakfı’na kazandırdığı çok amaçlı spor sahası, genç kızlara spor yapma imkanı sağlıyor. Bu proje, genç kızların sporla güçlenmesini ve sağlıklı bir yaşam tarzı benimsemelerini teşvik ediyor.
İlandır