2011'de tüm modellerini yeniledi

Güncelleme Tarihi:

2011de tüm modellerini yeniledi
OluÅŸturulma Tarihi: Mart 14, 2012 14:07

Volkswagen Ticari Araç Türklerin gönlünde taht kurdu.

Haberin Devamı

DOĞUŞ Otomotiv'in bünyesindeki Volkswagen Ticari Araç, 2011 yılında özellikle yeni modelleri Amarok'un da etkisiyle pazardan fazla büyüyerek önemli bir başarı elde etti. 2011'de tüm modellerini yenilediklerini söyleyen Volkswagen Ticari Araç Genel Müdürü Kerem Güven, "Önemli rakiplerimizin de yer aldığı araştırma sonuçlarına göre, Türkiye'de ticari araç sektörünün hedef kitlesinde yer alan kişilerin gönlünde Volkswagen Ticari Araç modelleri yatıyor" dedi.

/images/100/0x0/55eb2b55f018fbb8f8afcf74

VOLKSWAGEN Ticari Araç Genel Müdürü Kerem Güven, 2011 yılının genel anlamda kendileri için iyi bir yıl olduğunu belirterek, "2011'de yeni modelimiz Amarok'un da etkisiyle oldukça iyi bir performans sergiledik. Yine geçen yılın son aylarında pazara sunduğumuz Yeni Crafter modelimizle, satışını gerçekleştirmekte olduğumuz tüm modellerimizi yenilemiş olduk. Yenilenen ürün gamımızın da etkisiyle 2011 yılında Volkswagen Ticari Araç olarak pazardan daha fazla büyüme başarısı gösterdik" dedi.

2'nci ihraç pazarÂ

Güven, ithal hafif ticari araç pazarında lider, toplam ticari araç pazarında ise üçüncü olduklarını belirterek, buna ek olarak Volkswagen Ticari Araç'ın operasyonlarının olduğu ihraç pazarlar içinde de ikinci sırada olduklarını belirtti. Güven, "2011 yılında en çok satışını yaptığımız modelimiz Caddy oldu. Transporter modelimiz, segmentinin lideri olurken, pazara Mayıs ayında girmesine karşın pick-up modelimiz Amarok ise segmentinde en çok satan ikinci model oldu" dedi.

Müşteri memnuniyeti

Başarılarının en önemli etkeninin araçlarının az yakıt tüketimi sağlayan teknolojilerle donatılmasını olduğunu kaydeden Güven şunları söyledi: "2011 yılı, Volkswagen Ticari Araç'ın, küresel çapta ağırlığının daha da arttığı bir yıl oldu. Bunun altında ise, Türkiye olarak satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinde elde ettiğimiz başarı yatıyor. Yapılan araştırmalarda müşteri memnuniyeti notumuz 100 üzerinden 95 olarak hesaplandı. Bu yüksek notla, Volkswagen'in tüm dünyadaki Satış Sonrası Hizmetler stratejilerini belirleyen "After Sales Core Team'e (Uluslararası Garanti Komitesi)" dahil olduk."

Marka büyük itici güç

/images/100/0x0/55eb2b55f018fbb8f8afcf76


Kerem Güven, sağladıklarını istikrarın ve ulaştıkları noktanın temelinde Volkswagen markasının çok önemli bir itici güç olduğunu anlatarak, "Volkswagen Group tarafından Avrupa'nın büyük pazarlarında gerçekleştirilen araştırma sonuçları bunun en güzel kanıtı. Önemli rakiplerimizin de yer aldığı araştırma sonuçlarına göre, Türkiye'de ticari araç sektörünün hedef kitlesinde yer alan kişilerin gönlünde Volkswagen Ticari Araç modelleri yattığı ortaya çıkıyor. Bu sonuca, Volkswagen markasının gücü, ikinci eldeki avantajı, konforlu ve güvenli sürüş kalitesi yüksek modelleri ve fiyat/fayda karşılaştırması gibi kriterler etki ediyor" dedi.

Haberin Devamı

2012'ye ihtiyatlı bakarak, daralmayı gözönünde tutuyoruz

Haberin Devamı

VOLKSWAGEN Ticari Araç Genel Müdürü Kerem Güven, 2012'ye geçen yıldan daha ihtiyatlı baktıklarını söyleyerek, "Bir hafif ticari araç markası olarak hedef kitlemizin büyük çoğunlukla ülkemizin ekonomik durumundan birebir etkilenen KOBİ'ler olduğu göz önüne alındığında, ticari araç pazarının daralması olasılığını gözönünde tutuyoruz" dedi. Güven, 2012 hedefleri hakkında şunları söyledi: "Hedeflerimizi yine satış sonrası hizmetler, müşteri memnuniyeti, Volkswagen'in ticari araç pazarlarındaki liderliğini korumak gibi etkenler doğrultusunda belirlemeye çalışıyoruz. Ürün gamımız, Doğuş Otomotiv ve Volkswagen markalarının yarattığı güven, tüm Türkiye geneline yayılmış yetkili satıcı ağımız ve müşterilerimizle oluşturduğumuz iletişim, 2012 yılında da hedeflerimiz doğrultusunda bir satış grafiği elde edeceğimiz konusundaki inancımızı güçlendiriyor."

Haberin Devamı

Otomatik Amarok geliyor

/images/100/0x0/55eb2b55f018fbb8f8afcf78

VOLKSWAGEN Ticari Araç olarak yeni model atağına 2011 yılının ilk aylarında başladıklarını hatırlatan Kerem Güven, şunları anlattı: "Önce Mayıs ayında Amarok satışa çıktı ve Türkiye'de büyük ilgi gördü. Ardından Yeni Crafter müşterilerimizle buluştu. Şu anda tüm modellerimiz yenilenmiş durumda. 2012 yılında en büyük yeniliğimiz, satışa çıktığı ilk günden bu yana büyük ilgi gören, Volkswagen'in ilk pick up modeli olan Amarok'un otomatik vitesli versiyonu olacak. Amarok otomatik vites, yılın ikinci yarısında satışa sunulacak. Ayrıca 2012 yılı, bir önceki yılda yenilenmiş modellerimizin, çeşitli versiyonlarını piyasaya sunacağımız bir yıl olacak."

Haberin Devamı

Yeni Crafter fark yaratıyor

VOLKSWAGEN Ticari Araç'ın büyük sınıf hafif ticari araç segmentindeki temsilcisi olan ve her yönüyle yenilenerek geçtiÄŸimiz Eylül ayında satışına baÅŸlanan Crafter, teknoloji,  tasarım, güvenlik,  konfor ve iç hacmindeki yenilikler ile sınıfının çok ötesinde olanaklar sunuyor standartları yeniden belirliyor. Euro 5 egzoz emisyon standartlarına uygun yeni motoru sayesinde düşük yakıt tüketim deÄŸerlerine ulaÅŸan yeni Crafter, 100 kilometrede 7.9 litre ile yüzde 12 daha az yakıt harcarken, yüzde 19 oranında düşürülmüş karbon emisyon oranına sahip. Güçten taviz vermeyen Yeni Crafter'ın 163 beygir güç üreten motoru, ayrıca 400 Nm ile bir önceki Crafter'a göre yüzde 14 daha fazla çekiÅŸ gücü saÄŸlıyor. Satış fiyatı, bakım maliyeti ve düşük yakıt tüketimi de Yeni Crafter'a, ortalama yüzde 12 daha az kullanım maliyeti getiriyor. Araç, 75 litre yakıt ile yaklaşık 950 kilometre yol alabiliyor. 100 bin kilometre yakıt maliyetleri göz önüne alındığında Yeni Crafter, rakiplerinin tümünü geride bırakıyor. Crafter 12 yıl paslanmazlık, 3 yıl boya, 2 yıl sınırsız km + 1 yıl için 250.000 km'ye kadar sınırlı mekanik garantisi ile sınıfının en uzun garanti deÄŸerlerini sunuyor.Â

Haberin Devamı

Crafter'ın üst yapısını Türkiye'de geliştirdi tüm ülkelere örnek oldu

/images/100/0x0/55eb2b55f018fbb8f8afcf7a

VOLKSWAGEN Ticari Araç, yıllardan beri tüm dünyada ticari araç sektörüne yön veren bir marka. Bu özelliğini daha uzun yıllar sürdürmek için de azami gayret gösteriyor. Kerem Güven, bu markayı Türkiye'de en iyi şekilde temsil etmeye çalıştıklarını belirterek, bu anlamda en iyi örneklerden birinin Crafter'ın Türkiye'de gerçekleşen üst yapı çalışmaları olduğunu söyledi. Güven bu konuda şu bilgileri verdi: "Bildiğiniz gibi, Crafter'ın üstyapı çalımaları Doğuş Otomotiv garantisi altında Türkiye'de gerçekleştiriliyor. Yeni Crafter'ın ülkemizde pazara sunulmasından önce yapılan araştırma neticesinde, araç kullanıcı ve yolcularının özellikle konfor öğelerinde yeni geliştirmeler talep etmesi üzerine, birçok yeniliğe imza atıldı. Gerçekleştirilen testler neticesinde bir prototip oluşturduk ve oluşturulan prototip, Volkswagen mühendislerince değerlendirildi. Yapılan ufak çaptaki revizyonlar sonrasında son kontrol amacıyla tekrar Volkswagen üretim tesislerine gönderilen araç, Almanya'da yapılan son testlerden de başarıyla geçti ve nihai onayı alarak sertifikalandırıldı." VW AG tarafından sertifikalandırılan üstyapı uygulamalarının diğer ülkelere örnek olarak gösterildiğini söyleyen Güven, "Bu çok gurur verici. Gelecekte de üst yapıyla ilgili bu çalışmalarımızı geliştirmeyi, know-how'ımızı da daha da artırmayı hedefliyoruz"

Facebook'ta dünya ikincisiÂ

KEREM Güven, Volkswagen Ticari Araç olarak, iletişimde de geçen yıllarda büyük bir ivme kazandıklarını hatırlatarak şunları söyledi: "Bu ivmeyi, gelecekte de artırmayı ön görüyoruz. 120 bin üyesiyle Facebook sayfamız, Dijital platformların otomotiv sektöründe faaliyet gösteren firmalar açısından öneminin arttığı dönemde hafif ticari araç sektöründe faaliyet gösteren firmalar arasında Facebook kullanıcı sayısı itibarıyla tüm dünyada ikinci sırada yer aldı. Kısa vadede iletişim amacımız sosyal medya ve dijital dünyada varlığımızı daha iyi hissettirmek."

DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!