Güncelleme Tarihi:
DOĞUŞ Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, 2011 yılının markaları için güzel ve yenilikler getiren bir yıl olduğunu belirterek, "2012 yılında ise elde ettiğimiz başarılı konumu daha yukarılara taşımak ve yeni lansmanı yapılacak modellerimizle de pazar payımızı artırmak istiyoruz" dedi.
DOĞUŞ Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, Türkiye'de 2011 yılının markaları için güzel ve yenilikler getiren bir yıl olduğunu belirterek, "Dünyada olduğu gibi Türkiye'de de merakla beklenen segmentinin lideri A6'nın yenilenmiş versiyonunu piyasaya sürdük. 2011 yılı ayrıca, satış sonrası hizmetler bakımından da bizi çok sevindiren bir yıl oldu" dedi. Mallorca'da yapılan Twin Cup Dünya finallerinde, Doğuş Otomotiv-Audi'yi temsil eden Şenyıldız Otomotiv'in 'Dünyanın En İyi Audi Servisi' unvanını kazandığını hatırlatan Bottaro, 2011 yılının 1.3 milyon adetle dünya çapında Audi'nin en yüksek satış rakamına ulaştığı yıl olduğunu söyledi.
PAZAR PAYIMIZ ARTACAKÂ Â Â Â Â
Bottaro, 2012 yılına ilişkin hedeflerini ise şöyle anlattı: "2012 yılına ilişkin hedeflerimiz, öncelikle Türkiye'de Audi markasının yenilikçi, dinamik ve aynı zamanda kaliteyle özdeşleşmesi için başta satış sonrası hizmetler olmak üzere, elde ettiğimiz başarılı konumu daha yukarılara taşımak ve yeni lansmanı yapılacak modellerimizle de pazar payımızı artırmak olacaktır." 2012 yılında çok sevilen modellerinin makyajlı ve yenilenmiş versiyonlarını pazara sunacaklarını belirten Bottaro, 2012 yılına yeni modelleri Q3'ün lansmanını takiben, A5 ve A4 modellerinin makyajlı versiyonlarıyla giriş yaptıklarını söyledi.
SOSYAL MEDYADA TWİKAYE DÖNEMİ
DOĞUŞ Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, performansından hiçbir şey kaybetmeden yakıt tüketimi az, daha çevre dostu
YENÄ° AUDÄ° A5 HEM DAHA AKILLI HEM DAHA CÄ°MRÄ°
GİNO Bottaro, yılın ilk aylarında pazara sundukları A5'in daha yüksek verimlilik, sportiflik ve akıllı özelliklerini artırmak amacıyla motor ve bilgi-eğlence alanlarında gelişmiş teknolojiler ile güncellendiğını söyledi. Bottaro, yeni A5'in ayrıca tasarımıyla da çok daha dinamik olduğunu belirtti. Ön radyatör ızgarası,farlar, tamponlar ve stopları kapsayan görsel makyajda özellikle yeni tasarımlı LED farlar dikkat çekici. A5'in iç mekanında yeni direksiyon simidi ve beyaz aydınlatma grubu dikkat çekerken, kabinde farklı alüminyum ve ahşap kaplamalara da yer verilmiş. Start-stop sistemiyle sunulan A5 serisinde CO2 emisyon değerlerinde yüzde 22 oranında düşüş sağlandı. 100 kilometrede 5.7 litre ortalama yakıt tüketim değeri ve selefinden yüzde 21 daha düşük olan 134 g/km emisyon değerleriyle dikkat çeken, revize edilmiş 1.8 litrelik TFSI motora sahip A5, 170 beygir güç üretirken, 2.0 TFSI ünite 211 beygir motor gamına yeni eklenen süperşarjlı 3.0 TFSI V6 ise 272 beygir güç değeri sunuyor.
39 YILDA 10 MİLYON SATTI KAPSAMLI YENİLİK GEÇİRDİ
AUDI'nin en çok satan modeli, 39 yıl önce Audi 80 olarak pazara sunulan A4 ailesi bugüne kadar 10 milyon adetlik bir satış rakamına
5 KAPILI A1, Ä°KÄ°NCÄ° ÇEYREKTE GELÄ°YOR Â
DOÄžUÅž Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, bu yılın diÄŸer bir yeniliÄŸinin ise Türkiye'de kendisine has bir hayran kitlesi yaratan A1 modelinin 5 kapılı versiyonu olan A1 Sportback olacağını belirtti. Ä°lk olarak Tokyo Otomobil Fuarı'nda tanıtımı yapılan A1 Sportback'in benzinli ve dizel seçeneÄŸiyle ikinci çeyrekte Türkiye pazara sunulacağını kaydeden Bottaro araçla ilgili ÅŸu açıklamayı yaptı: "Heyecan verici ve gençlik dolu bu kompakt beÅŸ kapılı otomobil, sportif çizgileri ve verimliliÄŸiyle de öne çıkıyor. Yedi güçlü ve verimli motor, üst düzey S tronic ÅŸanzıman ve bir dizi multimedya özelliÄŸiyle Audi A1 Sportback, Türkiye'de ilk planda 1.2 ve 1.4 TFSI ve 1.6 TDI s-tronic motor seçenekleriyle sunulacak." Â