Güncelleme Tarihi:
Araştırmaya katılan 450 CEO ve CMO'nun %70'i SMS'i işlerini desteklemek için kullanırken, büyük çoğunluğu bu servisten müşteri hizmetleri alanında yararlanıyorlar. Ayrıca, dünyanın farklı yerlerinde ve farklı sektörlerinde pazarlamadan operasyon ve BT'ye farklı görev ve sorumluluklara sahip olan katılımcıların büyük çoğunluğu (%83), SMS'in çeşitli uyarı ve hatırlatma mesajlarını göndermek için en geçerli yöntemlerden biri olduğunu belirtiyorlar.
Araştırmaya göre, mobil mesajlaşma 2007'de daha da yaygınlaşacak. Araştırmaya katılanların yarısı şirketlerinde SMS'i 2005 yılından beri kullanıyorlar. Katılımcıların tamamı, SMS daha etkin şekilde kullanıldığı taktirde, bundan en büyük faydanın müşteri hizmetleri alanında elde edileceğinde hemfikir. Asya-Pasifik bölgesindeki katılımcılar, en büyük ikinci potansiyel alanın pazarlama programları olduğunu düşünürken, Avrupa ve Kuzey Amerika'daki şirket yöneticileri, iş sürekliliğinin ikinci kullanım alanını oluşturacağını düşünüyorlar.