Güncelleme Tarihi:
Yazılım devi Microsoft, arama konusundaki en büyük rakibi olarak gördüğü Google'a karşı ayakta durabilmesi için büyük önem verdiği yeni arama motorunun adına nihayet karar verdi. Uzun süre Kumo adıyla tanıtılan arama motoru, sizlere daha önce tanıdığımız Bing markası altında hizmet verecek.
Microsoft, Bing'in başarıya kavuşması için hiçbir fedakarlıktan da kaçınmamaya kararlı. Bunun en büyük ispatı ise ayrıdığı reklam bütçesi. Firma, Bing adlı yeni arama motorunu televizyon, yazılı basın ve internet üzerinde tanıtmak için 80 ila 100 milyon dolar arası bir rakamı gözden çıkartmış durumda. Google'ın 2008 toplam reklam bütçesi ise 25 milyon dolardı.
Bakalım Microsoft reklamların gücünü de kullanarak hedeflediği başarıya ulaşabilecek mi...