Alışveriş Cadısı
Alışveriş Cadısı
Alışveriş CadısıYazarın Tüm Yazıları

Bunlar insanı alışverişten soğutur

Alışveriş için terapi gibidir derler. Fakat bazı hallerde bizzat depresyona da sokabilir. Benim liste aşağıda, eminim sizin de ekleyecekleriniz vardır...

Haberin Devamı

* Deneme kabinleri önündeki sıra


* Yaz sıcağında kabine girip daracık pantolonlardan denemek


* Kapıdan girer girmez peşine takılan satış görevlisi


* Kasadaki uzuuuunnn sıra. Acelen varsa önündekilerden en az biri ürün değişimi için gelmiştir ve dünyanın en ağır kanlı kasiyerine rastlarsın (bkz: Murphy Yasası)

 

/images/100/0x0/55ea2b6bf018fbb8f86f6535

 

* Birlikte alışverişe çıktığın, hiç bir konuda karar veremeyen arkadaşın


* Her şeyde kalite-fiyat dengesi arayan ve bir türlü tatmin olmayan annen


* Dımm tıss dımm tısss zonklamek suretiyle aptala çeviren, bağırgan müzik

Haberin Devamı


* Kendini markanın yaratıcısı, dükkanın sahibi sanan, müşteriyi küçümseyen satış görevlisi


* Kabinde az askı, hiç tabure olması


* İndirim zamanı mağazalarda oluşan Salı Pazarı görüntüsü. Eşelemek istesem mahalle pazarına giderim.


* Kabindeki kötü ışık. Özellikle de mayo ve bikini deneniyorsa... İnsanı selülitiyle haber olmuş pop yıldızı gibi hayata küstürür.


* Karşısındakini komplekse sokarak satış yapmaya çalışan kozmetik reyonu görevlisi: Cildiniz sorunlu, saçınız cansız, selülitiniz var, memeniz sarkmış, göz çevreniz kırışmış...


 

 Bunlar insanı alışverişten soğutur

 

* Kirli kabin zemini. Öyle kabinler gördüm ki, bastığın çorabı sonrasında yıkamak değil yakmak istersin.


* Bulunamayan satış görevlisi. Özellikle de kabinde üzerine bir beden küçük gelen elbiseyle yarı çıplak kalmışsan...


BaÅŸka?

 

Shopping Fest yalan oldu

 

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen İstanbul Shopping Fest, kendisi için ‘talihsiz’ bir döneme denk geldi. Gezi olaylarının en sıcak günlerinde (8 Haziran) başlayan festivali pek çok İstanbullu’nun ruhu duymadı, duysa da duymazdan geldi.

Haberin Devamı


Medya Takip Ajansı Interpress’in yaptığı araştırmaya göre, basın da festivale önceki yıllar kadar yer vermedi. Ulusal, bölgesel ve yerel iki bini aşkın gazete ile dergi taranarak yapılan incelemede, 22 gün süren İstanbul Shopping Fest hakkında toplam 183 haber ve yazı yayınlandığı belirlendi. Oysa 2012’de bu sayı 251, 2011’de ise 830’tü. Görsel medyada da durum farklı değil. Pek çok indirim ve alışveriş fırsatı sunan festivalden, televizyonlar (40’tan fazla kanal), sadece 19 kez bahsetti.

 

 


http://twitter.com/alısveriscadisi


Yazarın son yazıları

#28 Haziran 2013 Alışveriş yapmadan yaşamak mümkün
#3   Haziran 2013 İçimden yazmak gelmiyor
#27 Mayıs 2013  Eminönü’de fare var
#24 Mayıs 2013ÂAlışveriÅŸ bağımlısı mısınız?
#20 Mayıs 2013  Muhteşem Gatsby etkisi: 20 maddelik alışveriş listesi
#17 Mayıs 2013ÂFark yaratmak için kaç ölü gerekir


Haberin Devamı

YAZARIN TÜM YAZILARI İÇİN >>

 

Yazarın Tüm Yazıları