Yaratıcı kartvizitler

Yaratıcı kartvizitler,kadınlara özel reklam,tadılabilen dergi ve ilginç reklamlar...

Haberin Devamı

YARATICI KARTVİZİT NASIL OLMALI?

 

Bir şirkette çalışıyorsanız kartvizitiniz hakkında pek söz sahibi değilsinizdir. Kurumsal uygulama neyse, siz de ona uyarsınız. Ne var ki kendi iş yeriniz varsa veya serbest çalışıyorsanız, kartvizitiniz hakkında dilediğiniz gibi karar verebilirsiniz. Tabii dikkatli olmak koşuluyla. Ne de olsa hakkınızdaki ilk izlenimi vitrin görevi üstlenen kartınız verecek.

 

Bir kartvizit ne kadar profesyonelce hazırlanmışsa, verildiği kişi üzerinde o derecede etkili olduğu şüphe götürmez. Etkileyici bir kartvizit istiyorsanız işin profesyoneline hazırlatmanızda, yani bir grafik tasarımcı ile çalışmanızda fayda var. İhtiyaçlarınız doğrultusunda ideal çözümü ancak bir tasarımcı önerebilir. Çünkü kartın boyutundan üzerindeki yazanın tipografisine; kullanılacak renklerin seçiminden bizzat kartın tasarımına kadar bir dizi konuda karar vermek gerekir.

 

Haberin Devamı

Bu temel unsurların dışında ayrıca standart mı yoksa sıradışı, farklı bir şey isteyip istemediğinize de karar vermelisiniz. Mesleğiniz her ne olursa olsun, eğer yaratıcı ve farklı bir yoldan gitmek isterseniz, işte size ilham verebilecek farklı işkollarından çok değişik örnekler...

 

 

KÖPEK EĞİTMENİ

 

Yaratıcı kartvizitler


 

KİŞİSEL SPOR EĞİTMENİ

 

Yaratıcı kartvizitler


 

SERBEST FOTOĞRAFÇI

 

Haberin Devamı

Yaratıcı kartvizitler


 

YOGA ÖĞRETMENİ

 

Yaratıcı kartvizitler

 


 

RADYO SPİKERİ

 

 

Yaratıcı kartvizitler 

 

 

HEMŞİRE

 

Yaratıcı kartvizitler

 


 
BOŞANMA AVUKATI

 

Yaratıcı kartvizitler


 

STİLİST

 

Yaratıcı kartvizitler


 

REKLAM YAZARI

 

Yaratıcı kartvizitler


 

KİŞİSEL SPOR EĞİTMENİ

 

Yaratıcı kartvizitler


 

 

KİŞİSEL SPOR EĞİTMENİ

 

Yaratıcı kartvizitler


 

TASARIMCI

 

Yaratıcı kartvizitler


 

MASÖZ

 

Yaratıcı kartvizitler


 

STİLİST

 

Yaratıcı kartvizitler


 

DİŞÇİ
 

Yaratıcı kartvizitler

 

 

ESTETİK CERRAH
 

 

Yaratıcı kartvizitler

 

 

MALİ DANIŞMAN

 


 

Yaratıcı kartvizitler

 

 

PSİKOLOG


 

Yaratıcı kartvizitler

 

 

KİŞİSEL SPOR EĞİTMENİ

 

Yaratıcı kartvizitler


 

EVİLİK DANIŞMANI

 

Yaratıcı kartvizitler

 


 
WEB TASARIMCISI
 

 

Yaratıcı kartvizitler

 

 

KUAFÖR

 

 

Yaratıcı kartvizitler

 

 


 
TERAPİST

 

Yaratıcı kartvizitler


 

BADANA USTASI

 

Yaratıcı kartvizitler

 


 

CAZ SANATÇISI
 

 

Yaratıcı kartvizitler

 

 

BU REKLAM KADINLARA ÖZEL


 

 

 

 

 

 

* Filmleri izlemek için görsellere tıklayın.

Otomotiv endüstrisinden alkollü içeceklere kadar pek çok kategoride yıllarca kadının reklamda seks nesnesi olarak kullanılması eleştirildi. Problem tamamen çözülmüş olmasa da eskiye oranla kadının reklamlarda yansıtılma şeklinde gelişme söz konusu. Bu arada bazıları şaka olarak yapılsa da erkeğin cinsel obje olarak öne çıkarıldığı reklamlara daha sık rastlar olduk. İşte bu tür reklamlara son bir örnek Amerika’dan, Kraft salata sosu çalışması. Ajans: BEING, ABD

 

 

Haberin Devamı

ŞAMPİYONLAR LİGİ FİNALİNİ WEMBLEY’DE İZLEMEK İÇİN NE YAPARDINIZ?

 

 

* Filmi izlemek için görsele tıklayın.

 

Dünyanın en iyi futbolcularını izlemek, UEFA Şampiyonlar Ligi 2013 finalini Wembley stadında seyredebilmek için ne yapardınız?

Bira markası Heineken tarafından başlatılan “Finale Giden Yol” başlıklı global kampanya, dünyanın en prestijli futbol etkinliklerinden biri olan Şampiyonlar Ligi final maçını yerinde izlemek isteyen bir adamın yaratıcılığını ve becerikliliğini anlatıyor. Kampanyanın tanıtım filmi, bir futbol tutkununun, Amazon ormanlarının derinliklerinden çıkıp 48 saat içinde Londra Wembley Stadı’na, başlama düdüğünden saniyeler önce nasıl vardığını içeriyor. Ajans: Wieden+Kennedy, Amsterdam

 

 

Haberin Devamı

BABANA BENZEME

 

 

 

 

 

* Filmleri izlemek için görsellere tıklayın.

Mentos’un yeni TV ve internet reklam kampanyası “Babana benzeme, kendin ol”, markanın aykırı dilini devam ettirirken, “ferah kal”mak unutulduğunda neler olabileceğini anlatıyor. BBH Londra isimli reklam ajansı tarafından hazırlanan, 20 saniyelik 3 reklam filmi;  zamanından önce anne babalarımıza dönüşme konusunda sahip olduğumuz evrensel tedirginliği komik bir dille işliyor.

 

 

KABLOSUZ ERİŞİM SAĞLAYAN FİLM AFİŞİ

 


* Filmi izlemek için görsele tıklayın.

Güney Kore’nin en büyük film dağıtım şirketi CJ Entertainment, tanıtım bütçesinin önemli bir kısmını gençlere yönelik hazırlanan afişlere ayırıyor. Ne var ki geleneksel afişler, akıllı telefonları olmadan adım atmayan günümüz gençlerine pek hitap etmiyor. Firmanın bu sorununa çağre arayan ajansı Cheil Worldwide, hem geleneksel afiş uygulamasını hem de günümüz teknolojisini bir araya getiren bir çözüm bulmuş. Afişlerin yapıştırıldığı panolara kablosuz modem yerleştirilmiş. Üstelik QR Kod uygulamalarında olduğu gibi kullanıcıya telefonlarına herhangi bir yazılım indirme zorunluluğu gibi şart getirilmiyor. Kullanıcının telefonundan ilgili ağı seçmesi yeterli.

 

Haberin Devamı

TADILABİLEN DERGİ İLANI


 

 

* Filmi izlemek için görsele tıklayın.

 

Yenilebilir ilan çok yeni bir şey değil, bugüne kadar benzer uygulamalar yapıldı fakat Fanta, “hem yenilebilir hem de özel aroma eklenmiş” ilk dergi ilanını yaptığını iddia ediyor. Reklam ajansı Memac Ogilvy (Orta Doğu ve Kuzey Afrika) tarafından gerçekleştirilen çalışma, Fanta’nın yenilenen lezzetini ürün numunesine ihtiyaç olmadan tüketiciye tattırma imkanı sağlıyor.

Yazarın Tüm Yazıları