Sponsorluk haberleri sayfasında Sponsorluk hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 7517 Sponsorluk haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Sarı kırmızı kulüp, yasa dışı bir bahis şirketinin haber sitesiyle yaptığı anlaşmada geri adım attı. İlk kez Rize maçında formaların sırtında yer alan firma ismi dünkü karşılaşmada yazılmadı. G.Saray, “İddialar netleşene kadar anlaşma askıya alındı” açıklamasını yaptı.
#GalatasarayGalatasaray Kulübü, 2023-24 sezonunda stadyumun yeni isim sponsoru Rams Global firmasından 213.6 milyon TL, forma göğüs reklamı anlaşması yaptığı Sixt Rent A Car’dan da 195 milyon TL alacak. Toplamda 408.6 milyon TL’ye ulaşan bu rekor rakamda, futbol takımının 2022-23 sezonunu şampiyon tamamlaması büyük rol oynadı.
#GalatasarayGençlik ve Spor Bakanlığı, Türkiye Futbol Federasyonu, Süper Lig Kulüpler Birliği Vakfı ve beIN Medya Grubu ana paydaşlığında 1 Mart 2023 tarihinde başlatılan “Omuz Omuza” dayanışma ve yardımlaşma kampanyası tüm hızıyla sürüyor. 15 Haziran’a kadar devam edecek kampanyaya futbol camiasından, kurumlardan ve şahıslardan verilen destekler artarak devam ediyor.
#TffBarcelona, Spotify ile 2022-2023 sezonundan başlamak üzere, 4 yıllık bir sponsorluk anlaşması imzalandığını ve firma isminin hem erkek hem kadın takımlarının formalarında yer alacağını açıkladı. Barcelona ayrıca, anlaşma gereği stat isminin Spotify Camp Nou olarak değişeceğini açıkladı.
#BarcelonaSosyolog, tarihçi ve devlet adamı İbn Haldun'un "tavırlar teorisi" göz önüne alındığında görkemli günlerinden uzaklaşan İspanyol teknik direktör Josep Guardiola yönetimindeki Manchester City'nin gerileme ve belki de çöküş dönemine girdiği futbol dünyasında artık sesli şekilde dile getirilebilir.
#Manchester CityCola Turka, geçmişten bugüne taşıdığı köklü mirasını yenilenen bir enerjiyle geleceğe taşırken, yeni reklam filmiyle dikkatleri üzerine çekiyor. Türkiye’nin kültürel hafızasında önemli bir yer edinen ve efsanevi reklamlarıyla bir döneme damga vuran marka, yeni reklam filmiyle ses getirecek gibi duruyor. Markanın geçmişiyle özdeşleşen kollektif duygulara odaklanan reklam nostaljik bir atmosfer yaratırken, aynı zamanda markanın yeni dönem atılımlarına yönelik ipuçları veriyor. Reklam filmi boyunca kullanılan “İçimizden Biri” sloganı, Cola Turka’nın bu topraklara duyduğu bağlılığı ve kültürel aidiyeti özetliyor.
#Sponsorlu İçerikFenerbahçe, Galatasaray hakkındaki suç duyurusuna ilişkin bir açıklama yayınladı. Açıklamada, "Türk sporunun itibarı ve temiz rekabetin korunması adına hukuka olan güvenimizi yitirmeden, ilgili mercileri sorumluluk bilinciyle hareket etmeye davet ediyoruz." denildi.
#FENERBAHÇETrendyol’un isim sponsorluğunu yaptığı Süper Lig’de mücadele eden 19 kulüp, 302 farklı marka ile toplam 511 adet sponsorluk anlaşması yaptı. 2024-25 sezonunun sponsorluk anlamında lider kulübü TÜMOSAN Konyaspor oldu. 44 farklı marka ile anlaşan yeşil beyazlılar, Süper Lig’in en fazla sponsora sahip takımı. Ligde şampiyonluk yaşamış kulüpler arasında Beşiktaş ve Trabzonspor 23’er, Fenerbahçe 22, Galatasaray 20 ve RAMS Başakşehir 12 sponsora sahip.
#Süper LigAkdeniz Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği’nin (ATHİB), inovatif ve özgün tasarımlar geliştirmek, uluslararası tekstil pazarında etkin olmak ve modayı belirleyen ülkeler arasında yer almak amacıyla 13’üncüsünü düzenlediği Dokuma Kumaş Tasarım Yarışması’nda genç tasarımcıları ödüllendirdi.
#AdanaDünyanın en yüksek zirvelerine tırmananların başarı hikâyelerine hayranlıkla şahit oluyoruz. Peki en yüksek 14 zirveyi 2 yıl gibi bir sürede tamamlayan üstelik bunu henüz çocuk denebilecek bir yaştayken yapan Nima'nın hikâyesini biliyor musunuz?
#TırmanışPepsico Kıdemli Pazarlama Direktörü Seren Çankırı, FIFA’nın en büyük organizasyonlarına verdikleri desteği anlattı. 2026 Dünya Kupası ve 2027 Kadınlar Dünya Kupası’nın resmi sponsorları arasında yer alan Ruffles’ın marka stratejisini anlatan Çankırı, “FIFA’nın düzenlediği Dünya Kupaları, sadece spor etkinlikleri olmanın ötesinde, küresel bir etkinlik. Aynı zamanda ülkemizi bir kez daha tek yürek yapacak önemli bir fırsat. Milli takımımızın kaliteli kadrosuyla başarıya ulaşacağına inancımız tam” dedi.
#2026 Dünya Kupası