Mukadder YARDIMCIEL/ KARS / DHA
Oluşturulma Tarihi: Kasım 05, 2007 12:141dk okuma
Kars Telekom İl Müdürlüğü, Güllüce Mezrası'nda 7 ay önce şiddetli fırtınada elektrik direklerinin kırılmasıyla telefonsuz kalan 2 aboneye peş peşe sabit ücret faturası gönderdi. Mezra sakinleri, Telekom'un, 7 aydan bu yana kopan hattı bağlamadığını her ay sabit ücret faturası gönderdiğini söyledi.
Merkez Alaca Köyü yakınlarındaki Güllüce Mezrası'nda geçen Nisan ayında meydana gelen şiddetli fırtına evlerin çatılarını uçurdu. Düşen saclardan birinin isabet ettiği telefon direği kırılınca 2 abonenin hatı koptu. Telefon hatları kesilen mezra sakinlerinden Fuat Vargün, Telekom İl Müdürlüğü'ne başvurarak arızanın giderilmesini istedi. Vargün'ün başvurusuna karşın arıza giderilmediği gibi Telekom İl Müdürlüğü mezradaki abonelere her ay 14 YTL'lik sabit ücret faturası göndermeyi sürdürdü. Telekom yetkililerine bir çok kez başvurduğunu anlatan Fuat Vargün, şöyle dedi:
“Telefonlarımız 7 aydır çalışmıyor. Telekom'un arıza bölümüne başvurdum. Buradaki yetkililer, ‘Git direkleri sök, kuyularını eş hazırla. Biz gelir direği dikeriz’ diyor. Bunu kendilerinin yapmaları gerektiğini söylememe karşın, bugüne kadar gelen- giden olmadı. Telefonlarımız çalışmadığı halde sürekli sabit ücret faturası gönderiyorlar. Telekom hem arızayı gidermiyor hem de vermediği hizmet için para almaya devam ediyor. Kar yağarsa telefonlarımızın onarımı gelecek yıla kalacak. Arızayı gidermeyeceklerse o zaman sabit ücret faturası göndermesinler. Onlara kızdığım için ben de faturaları ödemedim. Bu faturaların bir de faizlerini ödemek zorunda kalacağım. Böyle şey olur mu?”