Güncelleme Tarihi:
Henkel CEO'su Bylen, ikinci çeyrek sonuçlarına ilişkin yaptığı değerlendirmede "İlk çeyrekte olduğu gibi ikinci çeyrekte de, kurlardaki kayda değer zorluklar ve artan malzeme fiyatlarıyla karşılaştık.
Kurlar rapor edilmiş satışlarımızı negatif olarak yüzde 6,1 oranında, başka bir deyişle yaklaşık 310 milyon Euro miktarında etkiledi. Aynı şekilde, faaliyet karımız ve hisse başına karlılığımız da kurlardan etkilendi. Kur değişimlerinin yarattığı etkinin hariç tutulması durumunda yüzde 7,7 oranında güçlü bir operasyonel hisse başına karlılık (EPS) artışı sağladık” dedi.
Henkel'in 2018 ikinci çeyreğindeki satışları 5,143 milyar Euro ile tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı.