’Binbir Gece’yle bilezik satışımız yüzde 30 arttı

Güncelleme Tarihi:

’Binbir Gece’yle bilezik satışımız yüzde 30 arttı
Oluşturulma Tarihi: Eylül 16, 2007 02:00

KANAL D’de yayınlanan Binbir Gece Dizisi’nin ana sponsoru Koçak Gold firmasının sahibi İsmet Koçak, diziye ilginin 22 ayar bilezik satışlarını yüzde 30 artırdığını belirterek, "Bilezik geleneksel takı olarak çağdaş genç kızların fazla ilgisini çekmiyordu. Biz onların da altın bilezik takmasını istiyoruz. Bunun için ’genç kızlara özel yeni tasarım bilezikler’ yaptık. İnce ve spor görünümlü bu bilezikler iyi satıyor. Aileler, kızları sınavda başarılı olunca, sınıfını geçince, üniversiteyi kazanınca artık bu bileziklerden hediye ediyor. Böylece tasarrufa da özendirmiş oluyor" dedi.

22 Ayar bilezikte kalın ve ağır bilezik tasarımlarında da iddialı yenilikler yaptıklarını söyleyen İsmet Koçak şöyle konuştu: "En zorlu tasarımların peşindeyiz. Son olarak Osmanlı Sancağı’nı bileziklere işledik. Bu ürüne de talep yüksek" dedi. Nuruosmaniye Caddesi’nde 1.360 metrekarelik showroom açan Koçak Gold, 2007’de 15 milyon dolar ciro bekliyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!