Güncelleme Tarihi:
86 milyon paket hediye
Mobil pazarlama anlamında önemli çalışmalar yaptıklarını anlatan Erdem, şu bilgileri verdi: “2007 yılından bu yana toplam 12 mobil kampanya düzenledik. Tüm bu kampanyalarımızla tüketicilerimize her kapakta dakika ve SMS hediye ettik. Şimdiye kadar düzenlediğimiz kampanyalarla tüketicilerimize toplamda 86 milyon paket hediye ettik. Tüm operatörlerde günlük 60 dakika konuşma ve cepten internet ya da haftalık konuşma paketi hediye ettik. Ayrıca lokalleşme stratejisiyle hazırladığımız reklamlarımızda Ramazan temasını kullanıyoruz. Bu sene de, lokal ünlümüz Hülya Avşar’la beraber Ramazan temalı reklam filmimiz olacak.”
Pazar yüzde 6 büyüdü
Erdem, Nielsen kaynaklı verilere göre Türkiye’de gazlı içecek pazarının ocak-mayıs 2011 döneminde, geçen yıl aynı döneme oranla yüzde 6 büyüdüğünü belirtti. İki yıldır yükseliş hızını koruduklarını belirten Erdem, “Geçen yıl özellikle Ramazan ayının ağustosa denk gelmesinin gazlı içecek tüketimini nasıl etkileyeceğini merak ediyorduk. Gördük ki, 2009 yılının Ağustos ayında yüzde 7 küçülme yaşayan pazar, geçen yıl aynı ayda yüzde 23 büyüdü” dedi.
Türkiye, PepsiCo’nun ‘en iyi performans’lısı
PEPSICO İçecek Türkiye, 2010 yılı PepsiCo Avrupa operasyonları içinde ‘en iyi performans’ ödülünü aldı. PepsiCo Adana Fabrikası’nın ise bu yıl ilki düzenlenen Avrupa Bölgesi yiyecek, içecek ve tedarik zincirini kapsayan “En iyinin en iyisi” ödülünü de almaya hak kazandığını söyleyen Pepsi Türkiye Kıdemli Pazarlama Direktörü Deniz Erdem, “Bu bizim için müthiş bir duygu” dedi.