Güncelleme Tarihi:
TTNET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İlker Koçak, Playstore’la yaşları 12-35 arasında değişen, çoğunluğu erkeklerden oluşan, teknolojiyi yakından takip eden oyuncu kitlesine ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Dijital oyun sektörünün hızla büyüdüğünü vurgulayan Koçak, “Oyun en yüksek artış gösteren medya eğlence alanı haline geldi. Dijital oyun pazarında, Türkiye’nin en büyük platformu olma hedefiyle yola çıktık. Türkiye’de bilgisayar oyunlarının dijital dağıtımına önemli yatırım yapan firmalarından biriyiz” dedi.
Dijitalde bir milyar oyun
Koçak, dünyada dijital oyunda yüksek bir ivme bulunduğunu ve dijital yolla ulaşırılan oyun sayılarının çok yüksek değerlere geldiğini ifade ederek, “2015 yılında 1 milyara yakın oyunun dijital yollarla dağıtılacağı öngörülüyor. Türkiye’deki oyun pazarının dünyadaki önemi de artacak” diye konuştu. Playstore’la Türk oyunseverlerin yeni çıkan oyunlara dünyayla aynı anda ulaşacaklarını dile getiren Koçak, şunları söyledi: “Oyunlara avantajlı fiyatlar ve farklı ödeme kanallarıyla da sahip olunabilecek. Playstore, Türkiye’nin en büyük oyun mağazası olacak. Dünyadaki oyun şirketlerinin hepsiyle görüşmelerimiz sürüyor. Hedefimiz tüm oyun içeriğinin bulunabileceği bir platform oluşturmak. 2011 yılı sonuna kadar oyunculara yüzlerce oyunluk bir katalog sunacağız.”