Oluşturulma Tarihi: Şubat 03, 2010 17:41
Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, potansiyel gaz pedalı sorunu ile ilgili geri çağırma kampanyasına yönelik Türkiye'de ön çalışmaların hızla sürdürüldüğünü bildirdi.
Bozkurt, Toyota'nın potansiyel gaz pedalı sorunu ile ilgili yapılan geri çağırma kampanyası hakkında yazılı bir açıklama yaptı. Toyota müşterilerinin bu süreci yaşamalarından ötürü derin üzüntü duyduğunu ifade eden Bozkurt, duyurusu yapılan bu kampanyanın, tüm müşterilere en üstün güvenlik standartlarını sunmak adına bir önlem mahiyetinde olduğunu kaydetti.
Toyota'nın, müşterileri adına duruma yönelik aksiyon almak için gerekli tüm çabayı gösterdiğini vurgulayan Bozkurt, üretim aşamasında potansiyel gaz pedalı problemine sebebiyet verecek parçanın kullanıldığı araçlara ait şasi numaraları listelerinin Toyota Avrupa tarafından oluşturulduğuna işaret etti. Bozkurt, en kısa sürede ülke bazında sevkıyatlara göre listelerin belirleneceğini ve taraflarına gönderileceğini vurgulayarak, şunları ifade etti:
“Türkiye'de bu kampanya kapsamına alınan araç sahiplerine Toyota İletişim Merkezi tarafından direkt olarak ulaşılacak ve araçları ile ilgili gereken işlemler hızlı bir şekilde gerçekleştirilecek. Müşteri memnuniyeti kapsamında, satış sonrası ve bayi satış sonrası ekiplerimiz kapsam dahiline giren araçların iyileştirme işlemlerinin tamamlanması için çalışma sürelerini de artıracak. Potansiyel gaz pedalı sorunu ile ilgili geri çağırma kampanyasına yönelik Türkiye'de ön çalışmalar hızla sürdürülüyor. Toyota olarak kendi stoklarımızda ve bayilerimizin stoklarında bulunan araçları detaylı olarak inceledik. Öncelikle bayilerimizin stoklarında yer alan ve bu kampanya kapsamında değerlendirilen araçların müşteriye satışını durdurduk ve satıştan geri çektik. Kendi stoklarımızda bulunan araçların da yapılan kontrollerin ardından sorunsuz olduğunu tespit ettik.”
Mevcut durumda, Toyota Plazalar'da satışa sunulan tüm modellerin sorunsuz olarak müşterilere teslim edilmekte ve gereken tüm çalışmalar büyük bir titizlik ve hassasiyetle sürdürülmekte olduğunu ifade eden Bozkurt, bununla beraber, üretim aşamasında gereken iyileştirmelerin yapıldığı için, sevkıyatı yapılan yeni araçlarda da bahsi geçen problemin bulunmadığı bildirildi.
Bozkurt, “her koşulda önce müşteri memnuniyeti” politikaları çerçevesinde, konuyla ilgili olarak Toyota Avrupa ile devamlı irtibat sağlandığını ve gelişmeleri yakinen takip ettiklerini dile getirdi. Ali Haydar Bozkurt, Türkiye'de potansiyel gaz pedalı sorununa ilişkin somut bir müşteri problemi yaşanmadığını ve Toyota'nın soruna yönelik çözümünün mevcut olduğunu kaydetti.