Oluşturulma Tarihi: Temmuz 20, 2006 00:00
Gazze Şeridi ve Lübnan’a yönelik İsrail saldırılarının ardından İran devlet televizyonunda "siyonist" diye tanımlanan Coca-Cola’dan Nestle’ye kadar uluslararası pekçok ürüne karşı boykot kampanyası başlatıldı.
İran devlet televizyonunda yayınlanan üçer dakikalık spotlarda Pepsi’nin baş harfleri kullanılarak "ödediğiniz her peni İsrail’i kurtarmaya gidiyor" anlamına gelen "Pay Each Penny to Save Israel" uyarısı yapılıyor. Özellikle gazlı meşrubat sektöründe Siyonistlerin büyük pay sahibi olduğuna işaret edilerek bu içeceklerden uzak durulması isteniyor. İran’da da yatırımı olduğuna bakılmadan İsrail’e yatırım yapan büyük şirketlere işaret edilen kampanyada, "Maalesef Arap ülkelerinin sokakları İsrail ürünlerini tanıtan reklamlardan geçilmiyor. Bu ürünleri almak için harcanan para, Lübnan ve Filistinli çocukların göğüslerini parçalayan mermilere dönüşüyor" deniyor.